• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Det är dags. Nu ska samlingslånen äntligen tas...

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 821
Mottagna reaktioner
7 205
Poäng
4 807
På hur långt tid är dina nya lån tagna? Har du landat i ngn sorts kalkyl vad det kommer kosta per månad? du får ta reda på vilka som erbjuder betalningsfri månad, kan vara bra om det kniper ngn gång!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
På hur långt tid är dina nya lån tagna? Har du landat i ngn sorts kalkyl vad det kommer kosta per månad? du får ta reda på vilka som erbjuder betalningsfri månad, kan vara bra om det kniper ngn gång!

Inte riktigt kommit så långt (på gott och ont)..
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Avslag Thorn. Däremot. Något intressant. Jag fick beviljat (kort) av Marginalen på 85.000 kronor (!) fast dom nekade mig höjning på lånet.
Dom använde dessutom "samma" UC som fanns på Lendo/Advisa.
Något som också Bank Norwegian gjorde.
Det är riktigt jävla positivt att alla som jag ringt till och löst kreditkort (Som sagt Marginalen där jag redan har lån som jag inte fick uttöka men även BN) gick på den UC:N från Lendo/Advisa...

Så om jag får Euroloan (50.000) och om jag får Collectors enkla kort Easycard eller vad det heter med sig 100.000 så är jag tro det eller ej hemma...
Fast jag hade hälsat hem till allt i början.

Men som sagt, oerhört positivt att man på samma förfrågning (Lendo) kan teckna massa olika lån/krediter så här.

Kreditkort verkar 10000000 gånger lättare att få än ett lån. Märkligt tycker jag.
 
F

Funderar

Gäst
Poäng: 0
Intressant. Sökte du kreditkorten som vanligt vis webben eller ringde du och sökte kreditkortet på exempelvis marginalen?
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 825
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Jag antar att den här "banken" du ska betala, ska ha allt i kontanter för att minska bokföringsproblem? Hur ska du i så fall få ut alla pengar cash?
 

Hmm

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
11 Februari 2019
Meddelanden
1 009
Mottagna reaktioner
426
Poäng
557
Flesta kreditkorten kan man ju plocka ut pengarna i automat. Antar att Terrys vänner ändå föredrar cash?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp